Czy szukasz niedrogich strategii marketingowych dla swojej firmy zajmującej się poprawą jakości domu w Wielkiej Brytanii?

Załóżmy, że Twoja firma działa na shoestring. W tym przypadku, najprawdopodobniej będziesz szukać skutecznych taktyk, aby uzyskać doskonałą wartość dla swoich wydatków marketingowych.

Celem jest uniknięcie marnowania budżetu na drogie, ale bezowocne pomysły marketingowe, zwłaszcza poprzez niskiej jakości strategie generowania leadów.

Każda firma zajmująca się poprawą jakości domu potrzebuje stałego dopływu doskonałych leadów dla zwiększenia przychodów i trwałego wzrostu, więc jak można to osiągnąć?

Ten artykuł ujawni pięć technik, które odkryjesz cztery skuteczne strategie marketingowe, które dodadzą wartość do twojego biznesu poprawy domu.

Aby zwiększyć ruch i konwersje, użyj bloga, aby przyciągnąć odwiedzających i klientów

Najlepszym podejściem, którego możesz użyć, aby przyciągnąć ruch do swojej witryny, jest marketing treści. Skutecznym sposobem marketingu treści jest blogowanie. Jest to sposób na edukowanie swoich klientów, aby zachęcić ich do podejmowania szybszych decyzji o zakupie. Tak więc, aby zwiększyć ruch i konwersje, użyj bloga, aby przyciągnąć odwiedzających i klientów.

Według ostatnich badań, około 58% klientów jest szczęśliwszych i zadowolonych z firm, które konsekwentnie oferują pomocne treści. W rezultacie są zmotywowani do dokonania zakupów dla tej firmy.

Twoje treści powinny być istotne, oferować pomoc klientom poprzez rozwiązywanie problemów i przeszkód, z którymi się borykają. Upewnij się, że tytuł Twojego bloga odzwierciedla ich zapytania w wyszukiwarce i umieszczaj te treści co najmniej raz w tygodniu.

Zwiększaj świadomość swojej marki za pomocą mediów społecznościowych

Wzmocnij świadomość swojej marki za pomocą mediów społecznościowych Kolejnym skutecznym narzędziem marketingowym dla Twojej firmy zajmującej się remontami domów są media społecznościowe. Ponad 50 milionów użytkowników z Wielkiej Brytanii odwiedza codziennie Facebooka. Promowanie swojej firmy na tej platformie pomoże Ci dotrzeć do rynku docelowego w ekspresowym tempie. Zwiększy to zaangażowanie i pozyskanie klientów. Wiele firm zajmujących się remontami domów odnotowało astronomiczny wzrost dzięki swojej zdolności do wykorzystania mediów społecznościowych. Dobrym przykładem jest brytyjska firma dostarczająca kompozytowe deski tarasowe, Ultra Decking.

Upewnij się, że przeprowadzisz odpowiednie badania, aby odkryć, które kanały mediów społecznościowych, w których Twoi docelowi klienci inwestują najwięcej czasu. Może to być Twitter, Pinterest, YouTube lub Facebook.

Ale nie wystarczy zamieszczać zdjęć swojego produktu lub dostawy; zaangażowanie klientów jest bardzo ważne. Konsekwentnie odpowiadaj na komentarze i terminowo odpowiadaj na zapytania. Ponadto, możesz tworzyć quizy, sondy i inne interaktywne gry, aby przyciągnąć nowych klientów.

Zwiększ liczbę kliknięć na swojej stronie dzięki email marketingowi

Badania wykazały, że średni ROI dla email marketingu wynosi 122%. Kampania e-mailowa ma wyższy współczynnik klikalności niż tweet. Ignorowanie poczty elektronicznej podczas pielęgnowania nowych leadów jest częstym błędem popełnianym przez wiele firm zajmujących się remontami domów.

Twoja strona internetowa powinna oferować subskrypcje newslettera lub aktualizacje e-mailowe. Twoje perspektywy lub leady wyrażą zgodę na dołączenie do Twojej listy e-mailowej po zapisaniu się. Możesz wtedy zacząć budować angażującą i inteligentną kampanię e-mailową, aby sprzedawać swój produkt, dzielić się aktualizacjami na temat ostatnich obniżek cen lub innymi informacjami istotnymi dla Twojej firmy.

Uważaj, aby nie być zbyt nachalnym lub sprzedajnym, dostarczaj zabawne i przyjemne treści i staraj się nie "spamować" lub zanudzać swoich subskrybentów.

HubSpot to świetne narzędzie, które możesz wykorzystać do automatyzacji marketingu i badań. Może być bardzo pomocne, zwłaszcza gdy próbujesz dowiedzieć się, jak duży wpływ ma twój e-mail na twoich subskrybentów.

Użyj Google My Business Listing, aby poprawić swój profil online

Dzięki kontu Google My Business, klienci szukający Twojego produktu lub dostawy łatwo Cię znajdą. Twoja firma pojawi się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania Google, gdy będą szukać Twojego produktu na tej platformie. Oprócz stworzenia solidnego opisu firmy, możesz dodać zdjęcia, oceny, informacje kontaktowe i godziny otwarcia.

Bardzo sprytne, prawda?

Jeśli szukasz potencjalnych lokalnych klientów w obszarze swojej działalności, warto skorzystać z tego narzędzia marketingowego.